luni, 19 martie 2007

A DEZMIERDA - DEZMIERDARE

Monica ma intreaba daca stiu etimologia acestui verb. Buna intrebare!
Dincolo de substratul filologic, se ascunde o mica provocare, nu? Verb de alint, rasfat, desfatare, bucurie intima? Nu cred ca te gandesti anume la "dismerdare" din latina (scrie in DEX, nu-i mare filosofie) si la posibilele conexiuni cu franceza argotica?!? Sau, daca da, stiu pe cineva care are mari bucurii de la ipostaza cotidiana a scaunului regal si te pot trimite la el. Plateste bine pentru asa ceva, insa nu cred ca o sa-ti placa prea tare, indiferent cat Sade vei fi citit...
Dincolo de micile scatofilii involuntare, sa ma intorc la verbul tainic de alint. Pot oferi, la repezeala, o lista de sinonime:
-a oferi cuiva un compot de papaya la miezul noptii
-a darui un parfum care abia s-a inventat
-a saruta suav clitorisul
-a atinge subsuoara piciorului cu o pana (o pana de scris?)
-a mangaia sfarcurile cu podul palmei (??? pare extrem de simplu, dar e de incercat, mai ales in singuratate)
-a pierde timpul cascand gura la un pom inflorit (ati vazut ce nebunie e in parcuri?)
-a uita cum te cheama cand faci dragoste .... si asa mai departe.
Sau, daca nu am inteles eu bine intrebarea, te rog, draga Monica, reformuleaza!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Prea multa filosofie de mahala. Imi aduce aminte de anii de liceu cand tineam jurnale si buna mea prietena Kiky scria asemanator. Din nefericire l-a dat spre a fi citit unui amic de-al nostru care l-a disecat , povestit si a facut glume .Nu e departe jurnalul ei de scrierile tale. Deci in concluzie ori Kiky era talentata rau si nu suferea de modestie mintala , ori tu(orice sau oricine ai fi)esti prea puerila.@lissia

Anonim spunea...

nu am lasat cartea din mana pana akm........knd am terminat.....am inceput de dimineata......nu am cuvinte

Criticul de Film spunea...

nici eu nu am mai avut. a fost a doua carte foarte proasta pe care am citit-o in mai putin de jumatate de an. asta si kiki vasilescu - romanul romanesc pervers. doua mizerii.

Anonim spunea...

esti un prost bah belle.. Si sa imi Belle -esti "treaba" de la subsuoara piciorului !!

Anonim spunea...

Daca nu e vorba de sex, nu m-as trezi la miezul noptii pentru nici un compot din lume, fie el de papaya sau de altceva :)