joi, 29 martie 2007

LACOMIE

Imi plac barbatii lacomi in pat, cei care nu se multumesc niciodata cu putin.
Stefan face parte dintre acestia. E ... cine e, are bani, are o nevasta de top, dar cand vine la mine se comporta ca un nesatul. Practic, nici nu ma lasa sa respir. Ma intoarce pe toate fetele, ma suceste, ma-nvarteste, nu-mi da nici un pic de ragaz. Ori vine de acasa total nesatisfacut (de mirare, totusi, cand ai o asemenea nevasta!), ori asa e felul lui - cum sa-i zic? - mai pasional. Exuberanta lui sexuala nu are, insa, nimic fortat, el nu incearca sa pozeze in masculul feroce, care e gata sa penetreze tot ce misca, chiar daca, la final, nu ramane cam nici un orificiu neexploatat. Singurul lui punct slab (daca il exclud pe cel fizic .... putea fi si el mai inalt la o adica!) il reprezinta lipsa de pregatire a momentului erotic. El se repede direct la subiect, sarind, de obicei, peste preludiu. Iar mie imi place sa fiu alintata putin inainte...
Una peste alta, faptul ca, apoi, este cat se poate de activ compenseaza lipsa lui de tact. Imi mai place ceva la el: chiar daca, in general, cred ca e perceput ca un individ destul de infumurat aproape la fel de increzut ca sotia lui as putea spune), el nu incearca sa ma epateze cu succesele lui, cu audientele obtinute sau cu faptul ca, uneori, nu mai scapa de admiratoare pe strada. In pat, el stie una si buna: sex, sex, sex.
Sex pe fata si sex pe dos, sus si jos, din profil si asa mai departe.

51 de comentarii:

Anonim spunea...

belle, tu, care te te pricepi la chestii de-astea, ce crezi: daca irinel columbeanu isi boteaza fetitza cu slipi aurii pe ea, nu exista riscul ca Dincolo irina sa ajunga in Rai, iar pizdulicea ei, nesfintita fiind, sa ajunga in Iad?

Anonim spunea...

oh, da, cata dreptate ai!

URBANCOLIA spunea...

cineva comenteaza cu numele meu (commurile mele sint autentificate de adresa de gmail)

Anonim spunea...

a dreq belle asta...
iete ce-a ajuns sa faca pizda din om... omu' cu commu'

Anonim spunea...

care stefan sa fie ala mic de stat, infumurat si cu o nevasta de top, increzuta si care nu il satisface???

Anonim spunea...

Tu erai aia de m-a supt gratis?? EU iti cantam " Veta" si tu ma acompaniai la sexofon?(la fluierul cu gusa). Ce poate sa abereze poponaru asta de Buelle.. Ma zdeantza ordinara..

Anonim spunea...

taceţi, măi băieţi, că imi stricaţi planul de vânzări pe trimestrul doi, şi dacă nu depăşesc planu' iar o sug prin edituri, şi uite-aşa: o muie de euro mai fac io din pulă luna asta...

Anonim spunea...

este foarte foarte interesant cum de are bulă-de-nuit "colegi de generatie" la cei numai "27" anisori ai "ei". ai zice ca a trecut o gramada de vreme de pe vremea generatiei... sau poate zgariecii romani vad o generatie ca fiind totalitatea persoanelor care participa la un futai ;)

4000 exemplare x
22.9 ron
--------
91600 ron /
33.7 curs mediu
---------
2718 euro

Faaaaa, mai ai mult pana faci mia aia de euro, faaaaaa!

Anonim spunea...

pardon, o facusi deja... am gresit o virgula mancameai pensia... pardon, penisu

Unknown spunea...

Vai, da nu va mai agitati atata, baieti, ca oricum nu o sa ma aveti niciodata. Am si eu standardele mele. Si nu e vb doar de 1000 de euro.Stiu ca ma invidiati. Vorba aia, si curva si talentata. Viata e nedreapta, stiu.

Unknown spunea...

...plus ca mi-am gasit sufletul pereche. pe http://clubliterar.com/
a, si nu e dan sociu.

Anonim spunea...

o fi andriescu, zic. ba nu, motanul lui radu andriescu e sufletul pereche a lui belle.

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Criticul de Film spunea...

si viviana ce zice ca o lasi noaptea sa doarma singura si te duci sa umblii cu alte femei?

btw. nu iti ajungea un blog, ti-ai mai facut unul?

Anonim spunea...

asa e astia cu personality disorder, sunt un pic cam multibloggerihipermegaomnisexualirici
mutufutepamantu poetufutebufetu

Anonim spunea...

nu te invidiez fah belle, doar ca mi se face scarba de modul la care bati campii cu muia ta de euro si de cat de mult iti place sa te crezi pizda pamantului. (ce coincidenta - sociu se cam crede pula pamantului)

URBANCOLIA spunea...

pai, soldatzelule, vad ca si tu ai doua bloguri...si, btw, scrii ca o cizma ("fumul coabiteaza aproape simbiotic cu plamanul" - bleah)

anonimu' spunea...

urbancolia..esti un prost. Am intrat pe blogul tau si mi-am dat seama ca ar trebui inchis. Toata agitatia asta s-ar trata mai usor..cu o simpla pastila( ce e drept, administrata zilnic)
@belle esti doar o curva masculina.. Ce bani soro...vezi ca editura te-a platit cu bani xeroxati

URBANCOLIA spunea...

anonimu (cit curaj, dar si cita imaginatie), am aruncat o privire pe blogul tau: antisemitism, homofobie, misoginism - apropo de bloguri care "ar trebui inchise"...

go boil your head!

anonimu' spunea...

@urbanprostia Din cauza unor poeti ca tine se duce perpulis tot succesul genului. Cand am citit prezentarea faptelor(tale) de vitejie onanirica m-am stricat de ras. DOamne ce monument de poet aveam in tara si nu stiam..Ntz ntz..pacat ca e prost. Foaaarte homofob si misogin blogul..ce sa zic :)

URBANCOLIA spunea...

anonimutzule, m-ai rupt la faza cu colega aia a ta care "ne face de ris grupa..." te si vad: un soarece speriat, cu minutza pe sus la cursuri...

anonimu' spunea...

Dan, m-am convins repede ca nu m-am inselat asupra ta.
1. nu ma duc decat la cursurile la care ma intereseaza
2. nu, nu sunt genu care face febra musculara folosind mainile in exces( ei, tu in schimb faci luxatie la dreapta). Recunosc totusi ca prostii/proastele imi provoaca repulsie..

Unknown spunea...

Ar tb sa fii ceva mai dragutz cu mine, Anoname. In fond, te folosesti de popularitatea lui Belle ca sa-ti faci reclama blogului tau anonim.

anonimu' spunea...

Asta e parerea ta amice belle.. DE CE nu ma duc la adevaratii si popularii BIG BLOGGERSi?? Alde Zoso, Visurat sau altii..care au mii de vizitatori??
PS: reclama imi face cel care spune ca blogul meu e misogin si homofob :)
PS: sunt convins ca faci pipi din picioare. Si mi se pare jenant sa insinuezi ca il ai client pe antipaticul Banica doar ca sa iti popularizezi blogul ;)

Unknown spunea...

Stiai ca homofobia exagerata este un simptom de homosexualitate reprimata?(asta apropo de personality disorder). Iti recomand ca terapie sa-ti mai deschizi un blog in care sa descrii adevaratele tale fantezii gay.Tot anonim, evident.

anonimu' spunea...

ma intreb unde draq vedeti homofobie :| ? Si daca sunt misogin nu e tot un disorder si de fapt sunt un afemeiat?

Anonim spunea...

hai ca asta e culmea defenselor: tovarasu sociu alias tovarasa bellu care ii acuza de homofobie pe altii... baaa retardoule, uita-te baaa la tine cat de homofob adica poponar ratat esti, si dup-aia casca botu sa emiti d-astea.

ce-mi place la tine in mod deosebit este inaltimea la care ai sarit de cur in sus in ultima vreme. adica, pe intelesul tau, prea te-ai atacat.

in rest, recunoaste-o macar pentru tine: esti cam pilaf si te lupti mult sa nu se vada asta.

mai da-te-n chilu meu, bellule

Unknown spunea...

...cat despre Stefan, normal ca l-am avut client. Doar eu sunt Oana Sirbu. Mai citeste si tu poezie...

URBANCOLIA spunea...

o mai spun o singura data, si dupa aia gata, va las sa credeti ce vreti: nu sint eu belle de nuit (si nici cel care comenteaza cu nick-ul belle - dati un click si vedeti ca nu duce nicaieri)

Anonim spunea...

Oaaana Sarbu si-o trage cu alt gen de tigani, din aia care o iau in caravana manelelor si castiga si ea un ban. Ca si Steorfi de altfel

Anonim spunea...

acum, pe bune, daca belle de nuit era un volum de poezie, s-ar fi vazut mai bine daca era scris de sociu. problema e ca, desi este un soi de proza, belle de nuit este scrisa foarte foarte prost. stupid. blogul este si mai prost scris. blogul este, in mod cert, scris de un prost.

mi-au placut mult comentariile cu si despre oana sarbu.

Anonim spunea...

Lasand-o pe Belle de Nuit (cartea) deoparte, intreb autorul: de unde pana unde "Floare de Crin" ???

Anonim spunea...

dar...de unde pana unde...doamna Bovary???

Anonim spunea...

Hahaaa, Belle... in sfarsit dai si tu replica, chiar ma gandeam ca e cazul sa incepi.
"Stiu ca ma invidiati. Vorba aia, si curva si talentata. Viata e nedreapta, stiu."
Foarte tare!!! :)
A trebuit sa apari tu in peisaj ca sa imi aduc aminte ca internetul e cam plin de retardati care isi inchipuie ca daca au net sunt si extraordinar de cultivati. Plus ca, in spatele unui monitor fiind toti sunteti eroi de poveste. Dar daca s-ar da una mai buna asa, la voi v-ati uda si pantalonii de emotie. Da, vorbesc din experienta, am vazut ca voi sute, niste mielusei in realitate, niste inadaptati.
Reviste ba, reviste... luati-va d'alea ca oricum numai la poze va uitati.

Anonim spunea...

Bah prostule...ce replica f tare?? Se vede ca te-au violat putin cangurii. Tu esti cel mai mare retard, care si-a depasit toate neamurile in retardatime. Ai stat tu la organul meu sa vezi ce si cum? Uite ca sunt si tarani care pun botul la povestea beliteidenoapte. VB din experienta proprie? Te-ai pisat de emotie cand te-a atins o femeie? E problema ta fiule...

Anonim spunea...

In sfarsit cineva are ceva in comun cu Belle.
"A trebuit sa apari tu in peisaj ca sa imi aduc aminte ca internetul e cam plin de retardati [...]"
Nici asta nu stie sa scrie. Dar cu actu asta ratat parca-parca a nimerit-o. E distractiv pe blogu asta ;))

Anonim spunea...

dar...de unde pina unde...a ajuns sa se publice o carte atit de proasta???

Anonim spunea...

Ia uiteeeeee, au aparut si lupii moralisti! Ah ce imi place de voi, sincer, sunteti cu adevarat distractivi. Incercati totusi sa latrati pe rand ca nu ma descurc cu atatia admiratori deodata :)) Guvernatoru', "tati" tu nu incerca sa citesti printre randuri asa cum ii indemnam pe altii, la inceput. Tu nu esti in stare nici sa citesti o fraza intreaga si sa si intelegi ceva din ea. Ca dovada ca ai citit ce am zis eu si ai inteles altceva. Se citeste rand cu rand, cuvant cu cuvant, stiai, asa-i? :) Iar alalalt, cum te cheama ca mi-e si lene sa dau scroll sa vad, imi cer scuze ca nu am studii academice asemeni tie. Imi place ca de fiecare data cand zic ceva care e adevarat imediat sar toti in sus, probabil, de fapt mai mult ca sigur ca va simtiti, din moment ce protestati atat de vehement.
"...si curva si talentata. Viata e nedreapta, stiu." Da, e super tare! :)) Ia, hai, mai latra careva? :)

Anonim spunea...

P.S. Belle: "Da, voi continua sa fac sex fara sa-mi pese de orgoliile onanistilor de pretutindeni." Nu-i asa ca va doare? :))))))

Anonim spunea...

acesta este un blog de calitate, nu-i asa ???

Anonim spunea...

Replica era vadit autoironica(asta presupunand ca as fi Belle sau macar un fan Belle), fiind o expresie a afectarii specifice curvelor. Doar ca eu nu sunt nici Dan Sociu, nici Belle, nici un fan Belle (din spirit ludic mi-a placut insa sa creez putina confuzie), si nici macar nu am citit cartea. Si nici nu am de gand.
P.S: Woody Allen: "Masturbarea e subestimata. In fond, e sex cu o persoana pe care o iubesti."

Anonim spunea...

Tare suparati tre sa fie parintii tai ca au un copil asa de prost. Viata e nedreapta daca un prost ca tine e mai retard ca un scriitor de mana a 2-a face pe-a curva. Belle.. macar spune ca esti homo.. poate asa o sa il linisteasca pe ghertoiu asta.

Anonim spunea...

mr lache alex de stiles e un al 3-lea ego al lui DanSugaciu aka Belle de nuit. Concluzie: 3 nume pentru acelasi prost. Hai prietene..mai fa un cont ca e gratis

Markus spunea...

comentariile pe acest blog au inceput prin a fi rautacioase, au continuat spre imbecilism iar acum sunt pe drumul sigur cu sens unic spre penibil si ridicol. Pacat. Nu am inteles niciodata de ce comentati omul care scrie si nu textul, ideile.

Unknown spunea...

Foarte bine spus, Markus!Sa combatem ideile, si nu oamenii. Uite un citat de pe blogul tau:„In Moldova, pamantul mai rodeste doar imbecili si vin”. Ma dezamagesti, sincer.Tocmai cand ma pregateam sa declar ca sunt si eu gay...

Anonim spunea...

Markus, sunt de acord cu ce spui, dar din pacate majoritatea celor care au ajuns pe aici nu au inteles nimic din cartea scrisa de Belle. Nu am cum sa comentez ideile lor, din simplul motiv ca ei nu ai idei, asa zisele pareri pe care cu o inteligenta falsa si le expun pe aici sunt de fapt niste tampenii izvorate din incultura, ipocrizie, ignoranta si superficialitate. Am zis in primul comentariu cred, mi-a placut cartea fiindca spune ceva. Transmite un mesaj, dincolo de cuvinte. Cine a citit-o si a inteles ca e vorba doar despre sex si atat inseamna ca nu stie sa citeasca. Nu poti avea pretentii de la asemenea oameni si cu atat mai putin nu poti incerca sa le explici ceva ce pentru mintea lor e pur si simplu mult prea greu de inteles. Din acest motiv imi place sa fac misto de ei si voi continua sa o fac. Imi place sa vad cum se enerveaza, cum se ataca, cum se simt bine cand isi inchipuie ca da inteligenta pe afara din ei. Stiu cum suna. Ideea e sa iti vezi lungul nasului, in momentul in care realizezi ca nu poti mai mult, stai linistit in banca ta si ocupa-te de ceea ce stii sa faci. Dar, daca nici macar nu poti realiza ca nu te duce capul la mai mult, atunci meriti sa se faca misto de tine. Si cum am mai spus... atata vreme cat o sa ma suporte Belle pe aici, voi continua sa ma leg de ei ca persoane, fiindca ideile sunt inca inexistente.

Anonim spunea...

E evident cum toti fac misto de clona asta a lu belle..numita alex stiles camataru. Esti prost de ragi, prost si cand scrii 2 randuri si cand ne plictisesti cu explicatii..

Anonim spunea...

sunt pe jos de ras=))

Anonim spunea...

numai invidiosi c si ar da juma' d viatza sa aiba parte d makt o zi de "Floare de crin" si tipe ce o duc d o mie d ori mai rau dekt o curva d lux si kre nu' s d acord cu aceasta carte pt k probabil orgasmele lor d o viata sunt egale cu ale protagonistei intr o zi

Anonim spunea...

belle,
din principiu nu cheltuiesc 1000 de euro pentru sex. iti respect meseria, daca e bine facuta e un mic bandaj pentru societate. mi-ar face placere sa te am partener de conversatie.
toate cele bune.

Anonim spunea...

parerea mea este ca esti un scriitor bun care si-a dorit tare mult in viata sa fie o femeie sexy dar pacat ca viata ia jucat o farsa si la facut barbat de ce zic asta pentru ca frate ai o imaginatie tare bogata si nu cred ca ai pus in practica nici macar jumatate din ce scrie in carte.cred numai ca esti un scritor bun care se ascunde in spatele unei femei,si nu ori ce femeie ci una care practica prositutia dar care este extrem de desteapta.