joi, 15 februarie 2007

ACADEMIA CATAVENCU

Ieri, am citit saptamanalul de moravuri grele si nu am mai inteles nimic. Dupa ce, initial, o fetita din redactia lor a fost suspectata ca ar fi Belle de Nuit, acum baieteii de acolo lanseaza tot felul de alte ipoteze. Trec peste supozitia ca as fi unul dintre cei doi scriitorii care, zice Stefan Agopian ("Tache de catifea" a ramas pana zi unul dintre romanele mele favorite!), scriau candva impreuna revista Prostitutia, fiindca vreau sa comentez putin articolul in care se pretinde ca, fara nici un dubiu, a fost identificat autorul travestit. Acesta ar fi, chipurile, postfatatorul meu, Dan Sociu, care mai are la activ inventarea unei poete, pentru al carei manuscris ar fi primit la un concurs de poezie o suma ridicola, 250 ron. Pai, doar Sociu a facut asa ceva? Cand eram studenta, am fost martora la mai multe farse de acest gen decat isi poate imagina autorul articolului. Colegii mei de generatie se dedublau frecvent in scris si, daca ar fi sa ne bazam pe acest rationament, as putea fi oricare dintre autoarele sau autorii lansati in ultimii, sa zicem, zece ani. N-as putea fi Luminita Marcu, dar as putea fi Marius Ianus. Insa as putea fi Ioana Baetica, dar nu as putea fi Razvan Tupa. As putea fi Ioana Bradea (desi "Bagau" mi se pare un titlu vulgar, gratuit), asa cum n-as putea fi Costi Rogozanu. Dar as putea fi Cezar Paul-Badescu, tanjind dupa Svetlana Carstean si incercand sa se razbune pe ea in scris, sa-si exorcizeze dependenta de ea, sau invers, taman pe dos. Poate ca "Luminita" e cea care vrea sa-i dovedeasca ceva lui. As putea fi X, n-as putea fi Y. As putea fi Miruna, Lorin, Diana, Andra, Elena, Chris, Lucian, Florin, Ana Maria etc. Sau, mai stii, as putea fi oricare din ei/ele si nici unul? Problema e ca pe unii ii cunosc, poate ca am fost colegi la un moment dat, insa despre majoritatea stiu precis sau am auzit ca sunt - cum sa spun eufemistic? - slabuti la capitolul sex. Iar unele lucruri, pur si simplu, nu se pot inventa! Trebuie, totusi, mai intai sa le traiesti, nu doar sa le vezi pe un dvd.

15 comentarii:

Eugen Suman spunea...

Imi pare rau Dane, dar experimentul belle de nuit mi se pare: 1. imoral (pentru ca te hranesti din succesul lui belle de jour, ca o lipitoare).

2. penibil (din aceleasi motive)

Poti sa nu publici chestia asta, voiam doar sa stii direct de la mine.

Sper macar sa castigi niste bani, macar sa se merite genul asta de faze.

Markus spunea...

Un lucru e clar, noi nu ne cunoastem. :D

Andrei Vaida spunea...

tare fufa, dar din pacate nu ma incita si nu-mi pot da seama de ce....daca ar fi o tarfanes de lux precum zice,atunci poate as fi simtit o urma de depravare perversa ascunsa....dar din pacate nici nu prea inteleg ce scrie .....si mai sunt si intelectual cu pedigree ,poate de vina o fi realitatea pe care am trait-o in ultimii ani tot arzand-o aiurea prin cluburi inconjurat fufe si dl. jack...succes

Anonim spunea...

Asa bravo fato. buna afacerea. se vede ca esti a real biz woman. educatia sexuala, acu cartea...
da ia zi nu se intampla sa te indragostesti de vreun client care are vreun ceva special? stiu io dc intreb... ;)

Anonim spunea...

Mai lasa-ma băi cu poveştile tale... eşti expirată cu vrăjelile astea... tocmai s-au lansat la editura treişpe Chiloţii Mei, un adevărat succes. Ţine-te bine! în currrând apare şi "le bloguţ des mes cullotes", în care chiloţii mei povestesc cum plătesc unele ca tine 1000 euro pe minut doar să-i miroasă. Faci şi tu ceea ce fac toţi românii "creativi": când nu mai au ce imita se apucă cu sârg să imite o imitaţie. Oricum, în cazul căcărţii tale: oligofreni sunt cei ce fac mare caz de cacartea ta şi de tine. Tu eşti doar o biată conţopistă... "redactor" ar fi cuvântul, de fapt. Şi, apropo, chiar era musai să introduci atâtea comentarii politicococuculturale? Ţi-era fricăcăsexu' nu vinde, pur şi simplu? Poţi să demonstrezi că într-adevăr te prostituezi? Sau măcar dovedeşte că nu ştii să cânţi la chitară...

Penibil... asta e termenul pt experimentul vostru, drăguţilor editori trei. Chiar publicaţi orice căcat. Măcar de-ar fi vorba de căcat psihanalitic sau psihanalizabil sau măcar psihic, acolo. Doar că e o mare lăbăreală comercializată cu mare pompă, atât. Bullshit penibil.

Am auzit povestioare mai interesante până şi de la coafeza câinelui meu.

Succes. Aştept volumul doi: Belle d'ille Fauve

Anonim spunea...

si, apropo: stati linistiti, bella aia de pe coperta nu e bellautoarea.

poate apare pe volumul trei: Belle des Bois - aventurile unei fetite cu chibrituri bucurestene de lux

Anonim spunea...

Belle De Nuit
50 ml Cinzanno rosso
50 ml southern comfort
20 ml triple sec
80 ml suc de mere
Se adauga ingredientele intr-un pahar Boston plin cu gheata.
Se agita bine si se decoreaza cu o felie de portocala.

Anonim spunea...

"cinzano", fraiere.

Anonim spunea...

fraiero.. imi asum.. scuza este ca am dat copy paste din net ...
nu prea le am cu alcoolul dar m-a amuzat ca exista asa ceva.
Mie mi-a placut cartea. E usor de citit si mi se pare amuzanta. Chiar daca e o gluma mi se pare ca iti trebuie curaj sa te lansezi in asa ceva. Si sunt interesante si discutiile din jurul cartii. Pana la urma ce e rau ca lumea citeste autori romani, chiar daca e vorba de o carte cu un asemenea subiect?

Anonim spunea...

ce de frustrati pe aici...

Anonim spunea...

Amuzant, foarte amuzant. Ca de obicei, in - nici nu stiu cum dracu sa-i spun - poate marunta lume literara romaneasca e mai interesanta identitatea decit cartea in sine. Am citit doar un fragment, pot spune sincer ca nu ma intereseaa autorul si cartea e slabuta, repet, doar pe acel fragment. Chestia aia cu zambilele e si mai si, o adjectivizare excesiva, gerunzii puse in coada de cade toata fraza in cap etc. Mai cititi si voi Oscar Wilde: Nu exista carte morala sau imorala. Exista numai carti bine scrise sau prost scrise. Ce plictiseala, ce futilitate. Ca naiba oameni buni, inca nu ati aflat ca nu v-ati nascut prin fotosinteza?

Anonim spunea...

vai de mine, tre sa ma identific, pentru ca nu sint anonimul de pina acum, hm, stirnesc vreun qui pro quo, daca ar mai fi nevoie de vreunul

Anonim spunea...

Pai cand dreq sa citeask??!? k sau apukt intr3 timp d3 scris, nu?!? dup3 c3 isi mai storc 2oua coshuri l3 vin3 si randu la psihanalalaist. 3vid3nt, intr3 timp ishi kshtiga c3 mai pica d3 la editura-pentru-lumea-la-a3a-mana si fac rost d3 bani p3ntru pr3z3rvativ3 si lubrifiant, ca doar intelectualu de marca cu daaasteea se atzine.
o carte stupida, adresata frustratilor.

Amuzant, foarte amuzant. Ca de obicei, in - nici nu stiu cum dracu sa-i spun - poate marunta lume literara romaneasca e mai interesanta identitatea decit cartea in sine. Am citit doar un fragment, pot spune sincer ca nu ma intereseaa autorul si cartea e slabuta, repet, doar pe acel fragment. Chestia aia cu zambilele e si mai si, o adjectivizare excesiva, gerunzii puse in coada de cade toata fraza in cap etc. Mai cititi si voi Oscar Wilde: Nu exista carte morala sau imorala. Exista numai carti bine scrise sau prost scrise. Ce plictiseala, ce futilitate. Ca naiba oameni buni, inca nu ati aflat ca nu v-ati nascut prin fotosinteza?

Anonim spunea...

belle eshti, da' te-ai cam chinuit sa scrii numai cu diacritice, nu-i asa? hai recunoaste :) pacat ca e singurul lucru la care te chinui.

Anonim spunea...

Earning money online never been this easy and transparent.
You would find great tips on how to make that dream amount every month.
So go ahead and click here
for more details and open floodgates to your online income. All the best.