luni, 26 februarie 2007

PARFUM DE ZAMBILE

Azi-dimineata, m-am trezit aproape beata de mirosul zambilelor din casa. Am doua ghivece si trei vaze cu zambile albe si roz. Cand intru in casa sau cand ma trezesc, ma izbeste un parfum irezistibil, lesinator.
As face dragoste, acum. Fara sa ma gandesc la bani, la faimosii "1.000 de euro". Fara sa stau sa aleg intre barbati. Fara sa cantaresc avantaje si riscuri. Si, poate, fara sa scriu despre asta. Nu intotdeauna cearsaful meu e o coala alba de hartie, pe care scriu cu umorile mele. Nu toate sexele sunt stilouri. Mana care apasa pe clitoris nu e de fiecare data aceeasi care da click cu mouseul. Degetul care desparte buzele nu e acelasi care intoarce filele cartii. Unghia care lasa dare in carne e alta decat cea care lasa urme pe coperta unei carti...
Chiar daca dragostea pentru trupul meu e mai mare decat pofta pentru trupul altuia, nu pot sa nu recunosc ca floarea cea mai excitanta nu e a mea. Petalele ei de carne au un miros puternic si viril. Imi place s-o cuprind cu palmele amandoua, s-o mangai delicat, s-o chinui un pic cu tandrete, s-o ling, s-o sarut, sa o alint cu buzele, sa o inconjor cu limba si s-o tachinez cu dintii. Floarea e vie, se misca, tremura, vibreaza, creste. Foita cu foita se desface in fata mea, minunandu-ma. Apoi, zvacneste surprinzator, ma stropeste cu o presiune nebanuita si-mi daruieste gustul ei dulce-sarat. O apas la baza si mai izbucneste o data: izvorul marturisirii. Mi-o apropii si incerc sa-mi potolesc setea. Cand se mai linisteste, o prind usor cu varful buzelor, pentru a o seduce din nou. Cu varful limbii, ii fortez usor fanta, pana cand striga de durere si simt degetele care mi se-nfig spasmodic in par. I le indepartez cu blandete si cobor cu buzele spre traistuta invartosata, pe care o imbalsamez consolator. Simt cum se relaxeaza si plusez cu limba de-a lungul perineului. Insist aici si ii frang rezistenta din nou. Acum, sint lichidul fierbinte, mult mai putin vascos ca prima data, pe ceafa. O dara subtire mi se scurge pe gat, ajungand intre sani...
Parfum de zambile amestecandu-se nedefinit cu parfumul lui. Mi-e dor si ma doare. Ma deschid toata si ma dau. Accept si cotropesc, simultan. Cuprind. Sunt un sex imens, cu circumferinta nicaieri. As vrea sa il cheme Andrei, m-ar tenta sa-mi zica Gina.
De cati oameni e nevoie pentru sfarsitul iubirii?

9 comentarii:

Markus spunea...

,,Mi-e dor si ma doare"??? Vai. Antic.

Anonim spunea...

d-ra Belle de Nuit, dumeavoatra ati plati pentru sex?

Anonim spunea...

this is sooo fake....

Unknown spunea...

Toti avem fanteziile noastre dar... (da, asa este, exista un "dar") "normalul" chiar si in toata relativitatea sa, este departe de ceea ce ne este infatisat aici. Pe aceste "carti" mi-a placut intotdeauna sa le numesc fructe rezultate din mutatii valorice. Ca sa faci oda sexului sau actului sexual in sine in cuvinte directe...organului sexual masculin sau feminin ...este deja grotesc. Sublimul, frumosul, ineditul, arta se afla dincolo de carne (vezi materialitate)sau ar trebui sa se afle. S-au cantat in versuri iubiri, trupuri. S-au pictat, sculptat chiar, obiecte care sugereaza toate acestea... dar asta este altceva...Criticii de arta sunt mai in masura poate, sa faca diferenta. A sublima este dificil ori "altfel" inteles. Ce avem noi aici este exprimarea instinctului "gol golut", cosmetizat de un creier slefuit intr-o universitate. Stiu ca parerile de acest gen nu sunt gustate, dar ce vad eu aici este un exhibitionism tipic, imbracat intr-un costum de plaja si expus intr-o biblioteca pentru voyeur-istii literari. Cuvintele sunt interesant imbinate ca sa ascunda/tradeze instinctul nedominat de ratiune si care, bineinteles, se vinde si inca foarte bine, in lumea in care mutatiile de care vorbeam isi arata roadele din ce in ce mai des. Succes doamnelor, domnisoarelor si domnilor la cat mai multe fructe din carne, daca asta va aduce fericirea...! (fie ea si a lui Cartarescu)
Mi-a placut finalul...Da, asa este. De cati oameni? ...daca iubire in general, dar mai ales iubire de arta, mai exista... Oare?
Elena Ella Cretu.

anina spunea...

Felicitari pentru curajul dvs de a scrie o astfel de carte!Am citit fragmente si mi-a placut;
am si eu un blog,
http://bulevarduliluziilor.blogspot.com/
daca aveti chef sa cititi despre sex cu umor, va astept;
cu ganduri bune,
Anina Taralunga

Anonim spunea...

Te felicit!Nu te felicit doar pentru ca ai scris cartea,ci te felicit si pentru ca esti tu!vreau sa vorbesc cu tine!imi place felul in care spui lucrurilor pe nume

Anonim spunea...

Ai putea sa rescrii cartea,dar de data asta sa dai numele adevarate ale personajelor?Sunt doar curios...

Anonim spunea...

la fel cum ascult o "noua" melodie, mult timp dupa ce se aude prima oara la radio sau oriunde in alta parte, s-a intamplat si cu aceasta carte, pe care intamplator am gasit-o in rafturile unui hypermarket. interesant mod de exprimare...imi place...

Anonim spunea...

Mda, dupa ce am citit mi s-a facut brusc greata! Daca ar fi fost vorba de arta adevarata, cred ca nu aveam asa reactie.