luni, 26 februarie 2007

MICILE PLACERI ALE UNGHIEREI

Mi-am taiat unghiile, din carne, cu o unghiera veche. Am retezat colturile cu furie si mi-am atins zone sensibile minuscule, din care a tasnit sangele. Oja nu-mi place. Spectacolul propriului sange pe degetele mele fine de la picioare m-a incantat insa intotdeauna. Inainte sa se inchege, mi-l sterg cu un prosop umezit in putina apa calduta. Atat. E o bucurie simpla pe care nu mi-o pot explica si pe care nu vreau s-o mi-o impart cu nimeni. Fac asta ori de cate ori nu am chef sa ma dau pe mana vreunei babe experte care sa se joace de-a pedichiurista cu mine.
Uneori, cand mi-e lene - de fapt, lehamite -, chem acasa o femeie mai in varsta, care intai imi inmoaie picioarele intr-un lighean smaltuit. Dupa aceea, imi maseaza delicat talpile si imi dezmiarda fiecare degetel in parte. Inainte de a mi le masacra, imi apasa hotarat fiecare unghie, apucand-o si strangand-o intre degetul ei mare si bont si aratatorul chinuit de artrita. Aproape ma invinetesc de durere si renunta, intr-un tarziu, la tortura. Cand crede de cuviinta, imi da sa miros ceva - sarurile strabunicii? uleiurile esentiale la moda azi? - dintr-o sticluta fara eticheta, pe care o poarta intotdeauna in buzunar. Asta ma invioreaza si ma sensibileaza totodata, facandu-ma apta sa asist la supliciul care va urma. Scoate la iveala imediat un intreg arsenal de forfecute, clestisori si pile. (Dispretuieste unghiera mea, pe care ar vrea sa mi-o confiste!) Imi ia la intrebari fiecare terminatiune cornoasa si o dragaleste in fel si chip. Rezultatul e o mica si perfida capodopera, o opera de arta delicios de scarboasa: o colectie de zece pleoape sidefii, care-mi mijesc peste degetzelele martirizate.....
Cand isi da jos masca de baba, P. redevine un gigolo de altadata, vag impotent, care isi drapeaza cu rafinament neputintele, facandu-ma sa gust micile placeri lipsite de conotatii erotice (sau, cel putin, asa ii spun ca mi se pare mie).
Candva, acest barbat fascina la orice aparitie publica. Acum, cand il las, e micul meu sclav travestit in calau, caruia ii distribui rolul de pedichiurista asexuata.
(Da, plateste pentru asta - banuiesc intrebarea.)

16 comentarii:

Criticul de Film spunea...

Ai grija poate e mana in mana cu raketii din club care l-au mardit pe M. si din cauza carora ai stat inchisa in casa o saptamana mancand dulceata si unt pe paine. Cine stie poate te drogheaza cu sticluta aia. Si daca incepe sa iti placa te vedem pe la Gara de Nord cu aurolacii si nu mai ai cum sa scrii partea a doua.

Anonim spunea...

poate ai mers totusi prea departe. pune capat acum.

Criticul de Film spunea...

sa nu imi spui ca o sa imi faci un shooting si apoi o sa ma vad in afise pe stalpii din bucuresti "facand reclama la lenjerie si bijuterii"? si pana la urma nu inteleg de ce te agiti. pe tine te-a lasat sa astepti in fata usii timp de o ora si ea era cu Musculosul sa ii faca "masaj". stai ca de fapt tu esti ea, ea e Profesorul, Lia, Bia, Cam, Pam si care mai apare in "cartea" aia.

Anonim spunea...

Belle, am ajuns intr-o situatie cumva amuzanta in felul ei putin dement, totusi ingrijoratoare: acum, cind toata lumea e convinsa ca eu sint tu, sintem responsabili unul fata de altul - tot ce scrii tu ma afecteaza si pe mine, tot ce fac eu te atinge si pe tine. Nici nu vreau sa ma gindesc ce inseamna asta...

Anonim spunea...

dane, asa iti trebuie daca foamea-n-gat te pune sa prefatezi si sa postfatezi toate dudele.
Nici nu vreau sa ma gindesc ce inseamna asta... Cum adica "nici nu vrei" sa te gandesti? Te multumesti doar cu trofeul - cu aceasta incununare a labei triste?
zdamasii ce tantra literara ntz ntz ntz.
Te pomenesti ca te-oi fi indragostit de mana altuia si nici n-ai aflat inca.:P

Criticul de Film spunea...

Nu a zis nimeni ca tu ai scris "cartea", prietena ta de la editura Trei a scris-o. tu doar ai dictat.

anonimu' spunea...

Eu zic ca tot Dan Pishu a scris cartea cu Belle. Tu cine esti bah?? Scribul lui Chisu?...sunteti foarte originali..vai de pula lor scriitori

Anonim spunea...

deci..sincer, cum poate lumea sa creada ca aceasta carte a fost scrisa de o prostituata? nu am curiozitatea sa o citesc, am citit vreo jumate din bolgul lui belle de jour si m-am plictisit, e clar ca si belle de jour e inventata de mintea vreunui scriitoras/scriitoare, dar macar e mai originala decat "CRAP-UL" asta care a aparut dupa belle de jour cand s-a vazut ca are succes. scriitorii romani si muzicienii romani sunt niste carpe fara originalitate, care copie tot ce misca si miroase a bani din afara si mi se face scarba sa vad ca a aparut chiar si un blog. LOOOL! ca sa ce? sa dea un vag plus de originalitate? daca era, aparea mai intai blogul plagiatorilor, nu e LOGIC? si pe urma "apa asta chioara de carte". MI SE FACE GREATA! ca o fi CHISU sau altul, mare scofala...ideea cu "IMPORTATUL" e derizorie, cata foame de bani...vai de capul vostru, nemancatilor.....

Markus spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Markus spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Markus spunea...

Offf, inutile discutii si din ce in ce mai josnice. Chiar trebuie sa apelam la ,,laba"? Cred ca ar trebui sa intelegem ca fiecare are dreptul sa scrie si sa citeasca ce vrea. Comentati cartea ca valoare (si am rezerve aici dar asta e o opinie ce trebuie argumentata) nu faceti me moralistii de duzina. Un om putin mai mort decat noi spunea ca ,,o carte poate fi imorala, este dreptul ei, un cititor trebuie sa fie moral, este singurul lui avantaj" (Wilde intr-o scrisoare adresata redactorului sau in urma publicarii ,,Portretului lui Dorian Gray", scrisoarea nu se regaseste in ,,De Profundis"-ul aparut la Polirom.
Rezumat: nu comentati omul, comentati ideia (si daca se poate, pentru a milioana oara, CU ARGUMENTE solide, logice, cu bibliografie, cu altceva decat ,,parerea mea" si ,,laba").

Monica spunea...

stii etimologia lui a dezmierda?

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

DC draq nu gasesc nici un site in care sa scriu la ce lectura vreau rezumat sh sa imi deie rezumatul?Daca va credetzi desteptzi facetziva un site pt rezumate

we_walked_on_glass spunea...

suffer for the sake of of your gucci's beauty and than blame people for it, i hope she steals that nail clipper