luni, 26 februarie 2007

MICILE PLACERI ALE UNGHIEREI

Mi-am taiat unghiile, din carne, cu o unghiera veche. Am retezat colturile cu furie si mi-am atins zone sensibile minuscule, din care a tasnit sangele. Oja nu-mi place. Spectacolul propriului sange pe degetele mele fine de la picioare m-a incantat insa intotdeauna. Inainte sa se inchege, mi-l sterg cu un prosop umezit in putina apa calduta. Atat. E o bucurie simpla pe care nu mi-o pot explica si pe care nu vreau s-o mi-o impart cu nimeni. Fac asta ori de cate ori nu am chef sa ma dau pe mana vreunei babe experte care sa se joace de-a pedichiurista cu mine.
Uneori, cand mi-e lene - de fapt, lehamite -, chem acasa o femeie mai in varsta, care intai imi inmoaie picioarele intr-un lighean smaltuit. Dupa aceea, imi maseaza delicat talpile si imi dezmiarda fiecare degetel in parte. Inainte de a mi le masacra, imi apasa hotarat fiecare unghie, apucand-o si strangand-o intre degetul ei mare si bont si aratatorul chinuit de artrita. Aproape ma invinetesc de durere si renunta, intr-un tarziu, la tortura. Cand crede de cuviinta, imi da sa miros ceva - sarurile strabunicii? uleiurile esentiale la moda azi? - dintr-o sticluta fara eticheta, pe care o poarta intotdeauna in buzunar. Asta ma invioreaza si ma sensibileaza totodata, facandu-ma apta sa asist la supliciul care va urma. Scoate la iveala imediat un intreg arsenal de forfecute, clestisori si pile. (Dispretuieste unghiera mea, pe care ar vrea sa mi-o confiste!) Imi ia la intrebari fiecare terminatiune cornoasa si o dragaleste in fel si chip. Rezultatul e o mica si perfida capodopera, o opera de arta delicios de scarboasa: o colectie de zece pleoape sidefii, care-mi mijesc peste degetzelele martirizate.....
Cand isi da jos masca de baba, P. redevine un gigolo de altadata, vag impotent, care isi drapeaza cu rafinament neputintele, facandu-ma sa gust micile placeri lipsite de conotatii erotice (sau, cel putin, asa ii spun ca mi se pare mie).
Candva, acest barbat fascina la orice aparitie publica. Acum, cand il las, e micul meu sclav travestit in calau, caruia ii distribui rolul de pedichiurista asexuata.
(Da, plateste pentru asta - banuiesc intrebarea.)

PARFUM DE ZAMBILE

Azi-dimineata, m-am trezit aproape beata de mirosul zambilelor din casa. Am doua ghivece si trei vaze cu zambile albe si roz. Cand intru in casa sau cand ma trezesc, ma izbeste un parfum irezistibil, lesinator.
As face dragoste, acum. Fara sa ma gandesc la bani, la faimosii "1.000 de euro". Fara sa stau sa aleg intre barbati. Fara sa cantaresc avantaje si riscuri. Si, poate, fara sa scriu despre asta. Nu intotdeauna cearsaful meu e o coala alba de hartie, pe care scriu cu umorile mele. Nu toate sexele sunt stilouri. Mana care apasa pe clitoris nu e de fiecare data aceeasi care da click cu mouseul. Degetul care desparte buzele nu e acelasi care intoarce filele cartii. Unghia care lasa dare in carne e alta decat cea care lasa urme pe coperta unei carti...
Chiar daca dragostea pentru trupul meu e mai mare decat pofta pentru trupul altuia, nu pot sa nu recunosc ca floarea cea mai excitanta nu e a mea. Petalele ei de carne au un miros puternic si viril. Imi place s-o cuprind cu palmele amandoua, s-o mangai delicat, s-o chinui un pic cu tandrete, s-o ling, s-o sarut, sa o alint cu buzele, sa o inconjor cu limba si s-o tachinez cu dintii. Floarea e vie, se misca, tremura, vibreaza, creste. Foita cu foita se desface in fata mea, minunandu-ma. Apoi, zvacneste surprinzator, ma stropeste cu o presiune nebanuita si-mi daruieste gustul ei dulce-sarat. O apas la baza si mai izbucneste o data: izvorul marturisirii. Mi-o apropii si incerc sa-mi potolesc setea. Cand se mai linisteste, o prind usor cu varful buzelor, pentru a o seduce din nou. Cu varful limbii, ii fortez usor fanta, pana cand striga de durere si simt degetele care mi se-nfig spasmodic in par. I le indepartez cu blandete si cobor cu buzele spre traistuta invartosata, pe care o imbalsamez consolator. Simt cum se relaxeaza si plusez cu limba de-a lungul perineului. Insist aici si ii frang rezistenta din nou. Acum, sint lichidul fierbinte, mult mai putin vascos ca prima data, pe ceafa. O dara subtire mi se scurge pe gat, ajungand intre sani...
Parfum de zambile amestecandu-se nedefinit cu parfumul lui. Mi-e dor si ma doare. Ma deschid toata si ma dau. Accept si cotropesc, simultan. Cuprind. Sunt un sex imens, cu circumferinta nicaieri. As vrea sa il cheme Andrei, m-ar tenta sa-mi zica Gina.
De cati oameni e nevoie pentru sfarsitul iubirii?

vineri, 23 februarie 2007

SEX IN GRUP

Cine sunt eu? Cine face sex pe hartie sub numele "Belle de Nuit"? Citind ce s-a scris prin reviste si cotidiane, de asemenea pe bloguri si pe forumuri, am aflat ca, de fapt, e vorba de o veritabila orgie, la care participa peste 50 de persoane, barbati si femei, autori din mai multe generatii sau oameni obisnuiti ("o blonda, cu amandoi ochii albastri", "Doamna Av.", "Lenuta din Turda" sau "Anca - scoala vietii la Paris, seamana cu Monica Belucci").
Iata o prima lista (alfabetica, deocamdata nu am alt criteriu!) de suspecti, in general scriitori si bloggeri (cu precizarea ca unii dintre cei suspectati au emis ei insisi / ele insele ipoteze legate de alti suspecti):
1. Stefan Agopian - prozator din generatia '80, primul scriitor roman care a folosit literar cuvintul "pizda" dupa 1989 (in Romania literara), redactor la Academia Catavencu
2. Laura Andresan - starleta porno, consumatoare marturisita de politicieni
3. Adriana Babeti - prozatoare si eseista optzecista,din Timisoara, co-autoare a unui roman experimental
4. Daniel Banulescu - poet si prozator din generatia '90, a scris versuri erotice
5. Bibingo (nickname) - blogger
6. Dan - Silviu Boerescu - redactor sef al revistei Playboy
7. Ioana Bradea - tanara prozatoare, a scris romanul "Bagau" (despre o operatoare la telefoanele erotice)
8. Dragos Bucurenci - prozator din generatia 2000, a scris "Real - K"
9. Grigore Cartianu - gazetar sportiv, redactor - acum - la Evenimentul Zilei
10. Mircea Cartarescu - cel mai important autor optzecist, poet si prozator, a scris "De ce iubim femeile"
11. Ruxandra Cesereanu - poeta si eseista nouazecista din Cluj
12. Dan Chisu - personaj monden renumit pentru amantele sale celebre (Mihaela Radulescu, Manuela Harabor, Janine etc.), autor al romanului erotic autobiografic "Singur sub dus"
13. Ionut Chiva - autor din generatia 2000
14. Denisa Comanescu - poeta optzecista, editor renumit, promoveaza si autori erotici
15. Gheorghe Craciun - prozator optzecist, autor al romanului "Pupa Russa" (cu elocvente pasaje erotice)
16. Cristian Crisbasan - eseist si fotograf, a realizat o serie de nuduri
17. Curtezana (nickname) – blogger
18. Silviu Frangopol (nickname?) - blogger
19. Horia Garbea - autor din generatia 90, prozator si dramaturg, considerat, alaturi de Dan Silviu Boerescu, autor al textelor din revista Prostitutia
20. Diana Geacar - poeta din generatia 2000, autoare a unor poezii cu tematica sexuala
21. Bogdan Ghiu - poet si traducator optzecist, recunoscut drept sensibil la frumusetea feminina
22. Claudia Golea - tanara prozatoare, autoare a romanelor "Planeta Tokyo","Tokyo by night" sau "Vara in Siam", cu ample pasaje erotice de factura autobiografica (inclusiv unele in care recunoaste practicarea prostitutiei)
23. Ioan Grosan - prozator optzecist, redactor la Academia Catavencu, cunoscut pentru serialele sale parodice, unul dintre ele publicat si sub forma de carte
24. Marius Ianus - poet din generatia 2000, inventator al fracturismului, autor de texte erotice explicite
25. Florin Iaru - poet optzecist, angajat la Academia Catavencu, autor al unui roman inca nepublicat despre care se speculeaza ca ar avea tenta erotica
26. Floriana Jucan - ziarista de scandal, implicata in scandalul erotic cu ambasadorul Elvetiei la Bucuresti (Vettovaglia), pe care l-a povestit intr-un roman autobiografic; s-a speculat ca ar fi fost manipulata de SRI si ca, intr-o perioada, ar fi fost amanta lui Virgil Magureanu
27. Ileana Lazariuc - personaj monden, a aparut in revista Playboy si a fost logodnica lui Ion Ion Tiriac, fiind implicata, alaturi de acesta si de Raluca Sandu, intr-un scandal cu droguri
28. Doru Mares - poet optzecist, a publicat un volum de versuri erotice ("Mimand orgasmul social"), precum si mai multe traduceri de carti erotice, recunoscut pentru apetitul sau sexual neobisnuit din anii '80
29. Alexandru Matei - poet din generatia tanara, fiu al poetei Angela Marinescu
30. Mircea Mihaies - eseist timisorean, director adjunct al Institului Cultural Roman, co-autor al unui roman experimental
31. Dan C. Mihailescu - critic literar, realizator de emisiune la PRO TV, a scris un amplu articol dedicat romanului "Aventurile intime ale unei prostituate de lux bucurestene"
32. Ioan T. Morar - poet si prozator optzecist, redactor la Academia Catavencu, cunoscut pentru textele sale parodice33. Muscamor (nickname) - blogger
34. Viviana Musa - pr al editurii Trei (care a publicat cartea), iubita lui Dan Sociu (postfatatorul volumului)
35. Dragos Musat - redactor la Academia Catavencu, autor al serialului parodic "Aventurile lui Tetelu"
36. Oana Catalina Ninu - poeta din generatia 2000
37. Cezar Paul-Badescu - tanar prozator, autor al romanelor autobiografica cu tenta erotica "Tineretile lui DanieL Abagiu" si "Luminita, mon amour"
38. Dan Petrescu - eseist si traducator iesean
39. Luca Pitu - eseist, renumit pentru textele sale erotice, a scris o prefata la capodopera literaturii erotice romanesti, "Povestea povestilor" a lui Ion Creanga
40. Toma Roman Jr - tanar ziarist, autor al unor reportaje despre prostiturie
41. Chris Simion - tanara regizoare nonconformista, a pus in scena piese in care abunda aluziile sexuale
42. Jean Lorin Sterian - tanar prozator, autor al unor romane autobiografice cu tematica erotica, a lansat recent "Lorgean"
43. Dan Sociu - poet din generatia 2000, a semnat atat prefata la "Belle de Jour" cat si postfata la "Belle de Nuit", a castigat un concurs de poezie sub un pseudonim feminin
44. Dan Sociu & Viviana Musa - cuplu de tineri scriitori, avand multiple tangente cu subiectul "Belle de Nuit"
45. Cecilia Stefanescu - tanara prozatoare, a scris romanul "Legaturi bolnavicioase", cu pasaje erotice neconventionale legate de un cuplu de lesbiene, roman ecranizat explicit de regizorul Tudor Giurgiu
46. Simona Tache - tanara poeta, redactor la Academia Catavencu, autoare a unui serial parodic si realizatoare a rubricii de barfe mondene
47. Samuel Tastet - editor, a publicat "Bagau" dar si trilogia erotica a lui Henry Miller, ar fi marturisit in public ca si-ar dori sa scrie un roman sub un pseudonim feminin
48. Kiki Vasilescu - tanar prozator, a publicat un roman parodic, replica la "Craii de Curtea Veche"
49. Miruna Vlada - poeta din generatia 2000
50. Elena Vladareanu - poeta din generatia 2000, jurnalista
Acestia sunt primii 50 de suspecte & suspecti, asa cum am reusit sa-i inventariez eu pana acum. Rog pe toata lumea sa-mi semnaleze si alte ipoteze sau sa le comenteze pe acestea.
Partida de sex (literar) in grup nu se opreste aici!

miercuri, 21 februarie 2007

DACA AS FI MIRCEA CARTARESCU

Am descoperit alt forum spontan pe internet in care se discuta despre cartea mea. El a fost initiat, pe sentimente.ro, de catre cineva care foloseste nickname-ul "Curtezana". Nu intamplator, nu? (Desi, ea, dupa cate mi-am dat seama, face asta polemic...) Aici, se ridica o noua ipoteza flatanta privind identitatea mea: Mircea Cartarescu. Chiar asa: "De ce sa imbraci haina femeii? De unde nevoia de transpunere sub alt chip si sub anonimat? Manipulare? Sa nu uitam ca, autor al cartilor Levantul, Plurivers, De ce iubim femeile, Enciclopedia zmeilor, Baroane si altele, Cartarescu a fost acuzat ca scrie despre femei intr-o lumina mult prea departe de realitate. El a recunoscut "naivitatea" cu care scrie despre acest subiect - femeia, dar, privind din alt unghi, putem crede ca actuala carte poate fi o alta replica a scriitorului, imbracata altfel... Este sau nu Cartarescu in spatele frumoasei scriitoare si prostituate de lux?". Iar sub nick-ul "Mayara", cred, cineva intervine: "Daca este Cartarescu, este clar: omul vrea sa dea jos de pe podium, literar vorbind, sentimentul, sa scrie un fel de Anti-Karenina" (la finalul replicii este postata sigla pentru zambet). Am stat eu insami sa ma gandesc daca sunt sau nu Mircea Cartarescu. Asemenea Simonei Sora, care, in Dilema veche de saptamina trecuta, da trei motive pentru a nu-mi fi citita cartea si alte trei pentru a-mi fi citita (o cronica care mizeaza pe o ambiguitate juisanta), sa dau si eu trei motive pentru care (nu) sunt simultan autorul Orbitor-ului si al lui Belle de Nuit.
De ce nu as putea fi Cartarescu:
1. Fiindca, se stie, el are un contract de exclusivitate cu editura Humanitas. Cum ar putea sa scrie, chiar sub protectia anonimatului, pentru o alta editura? Stiu din facultate, este un om (si un scriitor) cu principii ferme, chiar rigide, care nu se abate de la regulile prestabilite.
2. Mircea Cartarescu este un mare calofil, un fanatic al stilului elaborat, cu inflorituri savante si intorsaturi ale frazei extrem de sofisticate. Ar putea el, oare, sa isi abandoneze stilul atat de rafinat, excesiv de - cum sa-i zic? - franjurat, bogat ornamentat, suprasaturat de ciucurei retorici, supralicitat de manevrele orgolioase ale propriei scriituri?
3. Cartarescu este, de fapt, un misogin ... feminist. Dincolo de oximoron, eu cred ca el se teme de femei, le adora pentru ca ii inspira teama. Nu ma apuc sa fac aici analize literare (sau sa le reiau pe cele din facultate), insa cred ca, dincolo de cartea "De ce iubim femeile", se ascunde o mare controversa interioara, din care, pana la urma, iese invingator orgoliul masculin.
Si, totusi, de ce as putea fi Cartarescu:
1. Pentru ca este unul dintre cei mai mari experimentatori din literatura contemporana, poate cel mai important. S-a jucat cu o multime de teme si procedee, a scris pana si epopee in versuri "pasoptista" (Levantul). Nu vad de ce ar refuza inca o provocare literara, un fel de grad zero al scriiturii. (Asta, totusi, cred ca o stiu de la Bogdan Lefter, nu de la Cartarescu. Chiar, daca sunt Ion Bogdan Lefter si am o calvitie pronuntata?)
2. Fiindca, dupa doua volume de roman baroc, gen Orbitor, se prea poate ca - in timpul scrierii ultimului volum din trilogie - el sa fi intrat intr-un soi de blocaj, de care ar fi vrut sa se debaraseze, exorcizandu-si tocmai ticurile si rutina stilistica. A vrut sa o rupa o vreme cu tema lui predilecta si sa faca o cura de "lipsa de stil", desi nu cred ca asta i-ar fi reusit in totalitate.
3. Din lupta interioara a unui macho refuzat, nu se stie niciodata cine iese infrant. De fapt, rezultatul nu poate fi unul definitiv. Nu cred ca o latura a personalitatii poate fi anulata in detrimentul celeilalte, iar dedublarea e reversibila. "De ce ma iubesc ca femeie"?!?

MEA VULVA

Razvan, care a intervenit ieri pe blogul meu, are dreptate: sunt grabita, scriu sub imperiul impulsurilor, nu stau sa ma gandesc prea mult. Asa am ajuns sa scriu ca orgia din "Zabriskie Point" are loc la finalul filmului, cand, de fapt, atunci totul sare in aer, la propriu! Poate ca asa vad eu orgasmul, ca pe o succesiune de explozii regizate de Antonioni...

marți, 20 februarie 2007

SEXUL VINDE? HORROR TEXTIL

"In currrand apare si le blogut de mes cullotes, in care chilotii mei povestesc cum platesc unele ca tine 1.000 euro pe minut doar ca sa-i miroasa... (...) Chiar era musai sã introduci atâtea comentarii politicococuculturale? Ti-era fricacasexu' nu vinde, pur si simplu?" E cel mai rau comentariu de pe blog, dar l-am lasat acolo fiindca asa e legea nescrisa a internetului: iti asumi toate comentariile facute, nu cenzurezi nimic. Internetul e cel mai democratic mediu de comunicare sexuala, daca accepti faptul ca absolut toti cei care il frecventeaza au drepturi egale. E ca un fel de bordel in aer liber, un Amsterdam universal sau - ca sa-i fac o placere celui sau celei pe care l-am citat sau am citat-o si sa introduc, "in cur...r...rand" ceva "cocultural" - ceva similar sexului in grup din finalul la "Zabriskie Point" al lui Antonioni. Multumit(a)? De "fricacasexu' nu vinde", am recurs la un artificiu sau, chiar, alibi livresc! Insa nu ca sa ma razboiesc amical cu "Belle...eshti" postez acum ci ca sa recunosc - de ce nu? - ca acest comentariu mi-a amintit un episod recent si mai neobisnuit. Intr-adevar, exista in Bucuresti o serie de fetisisti care platesc pentru a mirosi sau, mai rar, a le fi mirosita lenjeria intima. Auzisem asemenea povesti insa credeam ca, e fapt, sunt doar reminiscente - afective? olfactive? - din filmele porno hardcore. N-am crezut ca asta se intampla si in realitate pana cand un barbat, dupa ce mi-a scos bikinasii pentru a mi-i linge cateva minute bune (interval in care pur si simplu uitase de existenta mea in zona), era cat pe-aci sa-mi infunde pe gat proprii lui chiloti. Stiu ca multi dintre cei care considera ca o "prostituata" trebuie sa accepte orice pentru "1.000 de euro" vor sari iar in sus, suparati ca fac nazuri, dar, zau, asta chiar e ceva extrem de jegos! Cum sa accept? Mi-a venit sa vomit si l-am respins cu brutalitate (ceea ce mi-a dovedit, inca o data, ca lectiile de la sala chiar sunt bune la ceva). Un asemenea "accident de munca" n-a facut decat sa ma convinga sa nu mai intru in jocuri erotice, daca nu stabilesc eu, de la bun inceput, anumite reguli. Stiu ca suna ciudat daca ii spui cuiva " te rog, fara chiloti in gura", insa mai bine asa decat sa am parte de surprize din partea vreunui ciudat. Nu-i asa ca sunt o incuiata?!?

joi, 15 februarie 2007

ACADEMIA CATAVENCU

Ieri, am citit saptamanalul de moravuri grele si nu am mai inteles nimic. Dupa ce, initial, o fetita din redactia lor a fost suspectata ca ar fi Belle de Nuit, acum baieteii de acolo lanseaza tot felul de alte ipoteze. Trec peste supozitia ca as fi unul dintre cei doi scriitorii care, zice Stefan Agopian ("Tache de catifea" a ramas pana zi unul dintre romanele mele favorite!), scriau candva impreuna revista Prostitutia, fiindca vreau sa comentez putin articolul in care se pretinde ca, fara nici un dubiu, a fost identificat autorul travestit. Acesta ar fi, chipurile, postfatatorul meu, Dan Sociu, care mai are la activ inventarea unei poete, pentru al carei manuscris ar fi primit la un concurs de poezie o suma ridicola, 250 ron. Pai, doar Sociu a facut asa ceva? Cand eram studenta, am fost martora la mai multe farse de acest gen decat isi poate imagina autorul articolului. Colegii mei de generatie se dedublau frecvent in scris si, daca ar fi sa ne bazam pe acest rationament, as putea fi oricare dintre autoarele sau autorii lansati in ultimii, sa zicem, zece ani. N-as putea fi Luminita Marcu, dar as putea fi Marius Ianus. Insa as putea fi Ioana Baetica, dar nu as putea fi Razvan Tupa. As putea fi Ioana Bradea (desi "Bagau" mi se pare un titlu vulgar, gratuit), asa cum n-as putea fi Costi Rogozanu. Dar as putea fi Cezar Paul-Badescu, tanjind dupa Svetlana Carstean si incercand sa se razbune pe ea in scris, sa-si exorcizeze dependenta de ea, sau invers, taman pe dos. Poate ca "Luminita" e cea care vrea sa-i dovedeasca ceva lui. As putea fi X, n-as putea fi Y. As putea fi Miruna, Lorin, Diana, Andra, Elena, Chris, Lucian, Florin, Ana Maria etc. Sau, mai stii, as putea fi oricare din ei/ele si nici unul? Problema e ca pe unii ii cunosc, poate ca am fost colegi la un moment dat, insa despre majoritatea stiu precis sau am auzit ca sunt - cum sa spun eufemistic? - slabuti la capitolul sex. Iar unele lucruri, pur si simplu, nu se pot inventa! Trebuie, totusi, mai intai sa le traiesti, nu doar sa le vezi pe un dvd.

1.000 EURO

Primul comentator de pe blogul meu ma intreaba cum de reusesc sa iau o mie de euro la o intalnire daca nu satisfac fanteziile infantile ale barbatilor, fantezii inspirate de filmel porno ("de parca ar mai exista si alte fantezii"). In primul rand ca o mie de euro nu iau, ci primesc. E o diferenta, nu? Eu nu cer, mi se ofera. In egala masura, pot refuza. Si, crede-ma, draga "Dan", pot refuza oricand o mie de euro, daca nu-mi convine persoana sau ceea ce imi propune el. As spune chiar ca un asemenea dar mai accept doar de la prieteni vechi, pe care ii rasplatesc, astfel, pentru fidelitatea lor. Altminteri, prefer sa nu fac nimic zile intregi, chiar si zece zile, dar, apoi, sa am o intalnire adevarata, in urma careia sa nu socotesc cat imi mai trebuie ca sa-mi acopar toate cheltuielile...Dar nu acesta era fondul problemei. Intrebarea se referea la faptul ca sunt mult prea mofturoasa pentru o "curva de lux", care nu-i in stare decat sa comenteze ce a mai vazut pe net si la televizor! Chiar asa, cum ii "vrajesc"? Cred ca, iarasi, aceasta intrebare pleaca de la o conceptie gresita. O femeie care face sex pe bani nu are voie sa comenteze?!? Maria Sa, Masculul, are drept de viata si de moarte asupra ei? Poate sa-i faca tot ce vrea? Pai, el nu "cumpara" doar o bucata de carne frumoasa. Poate ca el, daca nu-i un client clasic al strazii Stefan Furtuna, vrea mai mult decat sa se descarce intr-un recipient. (Asta poate face si singur, ba chiar ia el banii, daca-si vinde cei cativa centimetri cubi de neputinta la o banca de sperma!) Barbatii rafinati cu care ma intalnesc, nu-s asa, nu vor sa-si satisfaca doar nevoile primare. Unii vor sa viseze, altii sa ma includa in tot felul de scenarii. Cine a citit "Belle de Nuit" stie ca, uneori, am jucat doar rolul de spectator, nici macar nu s-a atins cineva de mine. E un truism, dar sexul se face mai mult cu imaginatia decat cu organele genitale. Altminteri, cum va explicati succesul sexului virtual, facut la telefon sau in fata videocamerei? Desigur, eu nu dispretuiesc sexul canonic, cu penetrare, cu suctiune, cu petting, cu de toate. Imi place un penis semet si altfel decat ca un obiect de arta. Vreau sa-l simt pe mine, in mine, cu mine. Ii pot darui barbatului o mie de emotii pe care nu le banuieste. Uneori, cu un deget sau cu varful limbii, pot face mai mult decat cu o mie de contractii ale vaginului.

marți, 13 februarie 2007

ANALIZA (DELOC) FINALA

In Romania, nici o femeie nu e cu adevarat stapina pe mintea si pe trupul ei. De fapt, "pe trupul si pe mintea ei", aceasta ar fi ordinea corecta, fiindca, asa cum cum spunea pe un forum unul dintre comentatorii lui "Belle de Nuit", noi, femeile, gandim mai mult cu curul, eventual cu cardul: "pentru majoritatea femeilor, cultura se rezuma la cele patru picioare ale patului si la shopping". Pai, chiar asa, cum e posibil ca eu, "prostituata de lux" fiind, sa nu consum pana la capat o relatie lesbiana, sa nu savurez absolut toate ipostazele sexului in grup si, mai ales, sa am ciudate ezitari legate de sexul anal? Cum de nu am orgasm instantaneu cand mi se sfasie cu salbaticie ultima membrana virgina si mi se frange coccisul? De ce nu juisez cand, centimetru cu centimetru, sunt sodomizata fara retinere si fara lubrifiere? Domnita doreste o penetrare nemiloasa? Da' cum sa nu, va rog, poftiti de ma abuzati! S-a mai vazut, oare, curva care sa spuna nu? De ce borfetul, "o parasuta care a ajuns sa dea cu pixul", isi permite sa refuze prea milostivul sex masculin transformat in racheta de croaziera? Orificii, o, tabuuri! Dar cate alte orificii mentale nu ar mai trebui astupate , cate nise afective nu ar fi de frecventat si supus? Cate emotii de incercat cand picatura de polen viril se indura in fine si se prelinge tandru pe varful limbii, pe coltul pleoapei ori pe lobul urechii! Orice penis neglijent decalotat, de marime medie, e un zeu stapanit de orgoliul lui Rocco Sifredi. Cu toate acestea, spre disperarea puristilor, a adolescentilor sofisticati - dotati sau nu cu papion - de orice varsta, a ma-ntoarce nu mai pot: unde esti tu studentie, cu Liiceanu si Patapievici, cu tot? Nu, nu voi renunta la Dolce si Gabanna. Da, voi continua sa fac sex fara sa-mi pese de orgoliile onanistilor de pretutindeni. Nu, nu-mi voi mistifica viata erotica ca sa vin in intampinarea celor care nu tin minte decat un singur film porno. Filmul ala in care fetele stau la coada sa fie blagoslovite, din toate pozitiile, de membrul neobosit, miraculos. Un film facut de barbati exclusiv pentru barbati. De barbatul din fiecare om, de acel barbat pe care ar trebui sa-l descopar si in mine, nu-i asa? Parafrazand o jurnalista suspectata de a fi Belle de Nuit (in poza aparuta in Evenimentul Zillei, era doar o fetita un pic speriata!), ar trebui sa merg la sedinte de hipnoza ca sa aflu daca nu sunt, eu insami, barbat. Sau, macar, daca nu am fost barbat/barbata (mi se spunea Zoe si ma alintau diminutivat Joitica)candva, intr-o viata anterioara. Nici nu stiu daca, pe membrele inferioare, parul - mandra padure sau abia niste palcuri stinghere - a atins niveluri superioare celor indeobste acceptate ("Dan C. Mihailescu, pudic, nu ne spune daca autoarea pe care si-o imagineaza nu cumva isi depileaza picioarele"). Poate, altadata, de demult, aveam si eu testiculele grele, statute, pleznind de dorinta... Cum sunt eu? E tarziu in noapte, ma uit la televizor, am renuntat sa zappez, m-am oprit pe un post muzical. As vrea sa arat ca solista de la Pussycat Dolls, doar ca as prefera... sa raman cu sanii mei, ceva mai mari, cu care am venit de acasa. Sau, daca as fi mulatra, as accepta sa am nasul usor turtit ca Rihanna. Ori pulpe pline, imbelsugate, ca Beyonce. (Hophop, barbatul din mine, lesbianul!) Dar, desi a ajuns un loc de dezbatere patimasa, o poiana a lui Iocan cu AP 16, un veritabil GDS al democratiei erotice, nu as vrea sa am fundul lui Jennifer Lopez - e cam prea aproape de pamant. Vreau sa-mi iau zborul de pe picioarele monstruos de lungi ale Herzigovei (adevarati "craci", dupa cum zicea enigmaticul C., care nu-i nici Cioroianu, nici Columbeanu, nici amandoi la un loc, sa fim seriosi!). Vreau sa fiu eterna ca Netty Sandu, tandra ca Andreea Marin - mereu dispusa sa ma cocarjez pe coperti ca sa par mai mica decat Elvis al meu, rabdatoare ca Diana Lascarescu si Corina Danila la un loc (ce daca i-am facut un copil si tot nu ma ia de nevasta!), dura ca Zavoranu - gata sa-mi lipesc singura ciunga-n cap daca ma supar pe mine, voluntara ca Teo, populara ca Tanta, neclintita ca Mona Musca in fata CNSAS-ului, plapinda ca Melania Medeleanu, planturoasa ca Roxana Ionescu, sportiva ca Simona Patruleasa, sever-guturala ca Mihaela Radulescu, plingacioasa ca Raluca Moianu, justitiara ca deputata PRM Lia Olguta Vasilescu, lucioasa ca Luciu, ochioasa ca Monica Dascalu, zaharoasa ca Andreea Berecleanu, picanta ca Ioana Ginghina, imbobinata ca Monica Barladeanu, fragila ca Adela Popescu, liceeana perpetua ca Oana Sarbu, femeie matura si, totusi, plina de gratie ca Oana Cuzino (mai ales cand face voice over tamaduitor la emisiunea ei medicala), rezistenta la socuri ca Bahmuteanu, insensibila in fata timpului precum Augusta Lazarov, ocolita intotdeauna de dureri de cap ca Gina Pistol, candida ca Andreea Liptak atunci cand partenerul ei de pupitru (pe care, ca un facut, mereu uit cum il cheama) constata ca iar nu stie sa rezolve problema data de Busu (pai, chiar asa, cate cutii de biscuiti pot fi facute din 11 kilograme de aluminiu reciclat?), natura duala ca Albertina si Malvina, unica prezenta aurorala ca Alexandra Dinu (daca nu l-ar fi cunoscut pe Mutu si l-ar fi intalnit direct pe Tomba), alintata ca Alessandra Stoicescu si hotarata ca Anna Lesko. Iar daca as fi Andreea Esca, nu mi-ar mai trebui chiar nimic.